Je winkelwagen is momenteel leeg
Algemene voorwaarden
1. Identiteit van de verkoper
Wij zijn:
AMAKAMI BV
OOSTEINDEKEN 44
9160 EKSAARDE
BELGIË
Telefoonnummer : 0491 / 63 96 57
E-mailadres: [email protected]
Website: www.amakami.be
Ondernemingsnummer: BE 0754 429 079
2. Toepasselijkheid & Voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons als webshop aan jou als consument (iedere natuurlijke persoon die, uitsluitend voor niet-beroepsmatige doeleinden, op de markt gebracht producten of diensten verwerft of gebruikt).
Wij leveren in België en Nederland.
Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft, kunnen we je bestelling weigeren.
Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.
Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de website.
3. Ons Aanbod en jouw bestelling
Als een aanbod slechts een beperkte geldigheidsduur heeft of onderworpen is aan bepaalde voorwaarden, vermelden we dit uitdrukkelijk in ons aanbod.
We beschrijven altijd zo volledig en nauwkeurig mogelijk wat we je verkopen. De beschrijving is in elk geval voldoende gedetailleerd om je een goede beoordeling te laten maken. Als we gebruik maken van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen. Vergissen is echter menselijk en als we ons overduidelijk vergist hebben, zijn we niet verplicht om je alsnog te leveren.
We doen onze uiterste best om de kleuren van elk kledingstuk of artikel waarheidsgetrouw weer te geven op onze website. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto's licht kunnen afwijken van de reële kleuren (afhankelijk van onder andere beeldscherm, lichtsterkte,…).
Bij twijfel kan je steeds contact met ons opnemen.
De op de webshop aangeboden artikelen komen overeen met onze actuele voorraad. Toch kan het voorkomen dat een artikel dat online besteld wordt net voordien in de fysieke winkel werd verkocht en dit nog niet is aangepast op de webshop. Amakami BV heeft dan het recht om de geplaatste bestelling te annuleren. In dat geval betalen we meteen het aankoopbedrag terug.
Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben. We aanvaarden bancontact, maestro, mastercard, visa.
Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
Om een product aan te kopen, voeg je het product toe aan je winkelmandje.
Nadien geef je je contactgegevens en facturatiegegevens in. Vervolgens kies je de wijze van levering: opsturen naar het aangeduide adres of afhaling in de winkel.
In de laatste stap krijg je een overzichtspagina, aanvaard je onze algemene voorwaarden en bevestig je je betaling. De aankoop komt tot stand op het moment dat de klant een bevestigingsmail ontvangt van Amakami.
4. Herroepingsrecht
Als je goederen bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf). Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug door overschrijving op je rekening. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Van zodra we de retour in goede staat teruggekregen hebben, brengen we de terugbetaling in orde.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking.
Zullen in geen geval worden teruggenomen:
Je kan je retourpakket retourneren via de post of je kan het zelf terugbezorgen in onze winkel.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (dat u vindt op onze website en dat wij bij iedere bestelling bijvoegen) en dit opsturen naar Amakami – Oosteindeken 44 te 9160 Eksaarde of via mail naar [email protected]. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.
5. De prijs
Alle vermelde prijzen zijn steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de klant te dragen taksen. Indien vervoers-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.
De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto is decoratief bedoeld en kan elementen of artikelen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.
6. Betaling
Wij kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.
Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van je browser.
7. Conformiteit en Garantie
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande wetten.
De producten vallen onder de garantie zoals voorzien in de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van consumenten bij verkoop van consumptiegoederen. Deze wet biedt aan de consument garantie in geval van non-conformiteit van het consumptiegoed.
Bij vragen, opmerkingen of klachten kan de klant op elk moment contact opnemen met Amakami via de contactgegevens vermeld op de website. Amakami zal het verzoek van de klant zo spoedig in behandeling nemen en zal contact opnemen met de betrokken klant.
Indien de vraag, opmerking of klacht betrekking heeft op de garantie, moet in beginsel de fabrikant/producent betrokken worden, zodat de behandeling van het verzoek of de klacht meer tijd in beslag kan nemen.
8. Levering
Alle goederen worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.
We leveren in België en Nederland.
De verzendkosten bedragen:
€ 7,75 voor levering in België - Gratis voor bestellingen vanaf € 100
€ 19,65 voor levering in Nederland - Gratis voor bestellingen vanaf € 150
OP ARTIKELEN MET KORTING (SOLDEN / OUTLET) MOETEN ALTIJD VERZENDINGSKOSTEN BETAALD WORDEN!
Jouw pakket wordt meestal binnen de 1-2 werkdagen op de post gedaan.
Vanaf dan ligt de levering in handen van onze koerierdienst. De levering gebeurt dan binnen de 1-4 werkdagen nadien. Wij zijn niet verantwoordelijk voor een eventuele vertraging van de levering door de koerierdienst.
Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.
9. Overmacht
In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.
Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden, ...
10. Intellectuele eigendom
Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s, namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc … niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
11. Klachtenregeling en geschillen
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via mail op [email protected].
We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd.